yurtdisinda lise ve universite egitimi

yurtdisinda lise ve universite egitimi
yurtdisinda lise ve universite egitimi

18 Kasım 2014 Salı

Macaristanda Universite Egitimi - 2015 Hazirlik Programlari Basvuruları Icin Son Haftalar..

Macaristanda Üniversite Eğitimi - 2015 Hazırlık Programları Başvuruları İçin Son Haftalar..

Macar üniversitelerinde yerini garantilemek, akademik ingilizce eğitimlerini alırken temel bölüm derslerini de alacak olan öğrencilerimiz için önemli duyuru!
 
DUNA COLLEGE (Üniversite Hazırlık Okulumuzda) TIP, Mühendislik ve Ekonomi alanlarında dünyanın önde gelen Macar üniversitelerinde eğitim görmek isteyen öğrencilerimiz, 1 yıllık eğitim sonunda hem istenilen akademik ingilizce seviyesine gelmekle birlikte, temel derslerdeki alt yapılarını da geliştirerek üniversitelere direk geçiş imkanına sahip olurlar.
 
TIP Bilimleri Hazırlık Programı Başlangıç Tarihi : 20 Ocak 2015
 
Mühendislik Bilimleri Hazırlık Programı Başlangıç Tarihi : 17 Şubat 2015
 
Ekonomi / İşletme Bilimleri Hazırlık Programı Başlangıç Tarihi : 17 Şubat 2015
 
BAŞVURU İÇİN ACELE EDİN, MACAR ÜNİVERSİTELERİNDE YERİNİZİ GARANTİ ALTINA ALIN...
 

 Macaristanda üniversite, macaristan egitim, macaristanda universite egitimi, macaristanda eğitim, yurtdisi macaristan, macar Üniversiteleri, YÖK Denkliği, macaristanda egitim, macaristan universiteleri, Macaristanda üniversite, macaristan egitim, macaristanda universite egitimi, macaristanda eğitim, yurtdisi macaristan, macar Üniversiteleri, YÖK Denkliği, macaristanda egitim, macaristan universiteleri, macaristan üniversiteleri başvuru, macar universite kabul, macaristanda universiteye nasil basvururum, macaristanda tıp, macaristanda mühendislik, macar üniversitelerine basvuru nasil yapilir

Hiç yorum yok: